Ontja magából a villanyautókat a BMW német gyára
A bajor gyártó regensburgi üzemében idén már több mint 100 ezer tisztán elektromos autó készült.
A bajor gyártó regensburgi üzemében idén már több mint 100 ezer tisztán elektromos autó készült.
A Tesla Superchargereken adott esetben akár már 325 kW-os töltési teljesítmény is elérhető.
Shaquille O’Neal egy egyetlen példányban készült vadonatúj Lucid Air Coupét állított be a garázsába.
A vállalat úgy látja, hogy még nem kíváncsi rá a piac.
Az Audi első igazi villanyautójának keveset futott példányai az eredeti áruk töredékéért kerülnek eladósorba.
Az osztrák Alpokban testközelből ismerkedtünk meg a következő generációs CLA álcázást viselő titokzatos prototípusával. A jövőre debütáló, igen fontos Mercedes tisztán elektromos és hibrid benzines verziókban kerül piacra.
A globális eredményekhez hasonlóan nálunk sem aggódnak például már azon, hogy külön tervezgetni kell az utazást, ha elektromos autóval vágnak neki.
De csak a típusok között, különben tarolnak a kínaiak.
A kétféle akkumulátorral elérhető Toyota Urban Cruiser 2025 második felében érkezik Magyarországra.
Megkezdődött a Mercedes-AMG vadonatúj elektromos SUV modelljének közúti tesztelése.
A legújabb kínai miniautó az elődjénél tágasabb utastérrel és két ajtóval többel támad.
A Neue Klasse platform szedánjának legpotensebb verziója akár négy villanymotort is felvonultathat.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt kiszivárogtak a 750 kilométeres hatótávú DS N°8 fotói.
A 760 lóerős Cadillac Escalade IQ alaphangon több, mint 50 millió forintot kóstál.
A BYD Dolphin felfrissített külsővel és technikával folytatja életútját.
Tolatáskor a hátsó kamera képére kell hagyatkoznia a sofőrnek.
Évekkel tovább bírhatják az elektromos autók akkumulátorai a használatot, mint azt eredetileg mondják a gyártók – vélik amerikai kutatók. A jelentős eltérést a nem megfelelő gyártói tesztelés okozhatja.
2025 végén két modellel indítja be magyarországi autógyárát a kínai BYD. A kis kategóriájú modelljük gyártása csúszik, először a Golf-kategóriában szállnak szembe az európai gyártókkal.
A Volkswagen mostanság nem a legszebb napjait éli, de a továbbra is a legnagyobb európai gyártóként jegyzett vállalat bízik a legújabb termékeiben. Vázoljuk hogyan zárja az idei évet Magyarországon a márka, és mi várható tőle a közeljövőben.
Olaf Scholz német kancellár a Ford kölni gyárában beszélt erről, ahol két új elektromos modellt gyártanak, de egyelőre visszafogott termeléssel.